Vilket väder alltså

Haha, det är helt skumt väder här i skåne alltså.
Igår så var det bra väder typ hela dagen, sen vid 10tiden så snöade det som fan, helt vitt ute!
Men på morgonen så var allt borta och vanligt väder igen.

Nu idag var det varmt och soligt men nu helt plötsligt kom ett ösregn med hagel, på typ 5min varade det bara och nu regnar det inte en droppe och solen tittar snart fram igen. Helt skumt alltså!

Jag ska slappa mest, väntar på victoria ska komma hit nu. :)
Jag och robban ska börja göra låtar haha, gjorde en "diss" låt till han igår för han ville se om jag kunde göra beats haha.
Fett fult, kommer lägga upp nerladdningslänk sen för dom som pallar lyssna.

Det med spotify kommer nog på söndag för kommer inte ha så mycket tid vid datorn.
Ska lova er att lägga in mer bilder i mina inlägg med, har dock inte så mycket bilder nu men jag ska fixxa! :)

Ha en bra helg på er alla.

Jimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0