Söndag

Jaha, söndag idag... som flera gånger, sjukt tråkigt!

Bara sitta och slappa i mörkert, och det ösregnar ute! Typiskt söndag...
Inom en kort tid kommer jag uppdatera bloggen, med nya saker (design,text,fler bilder, snygg layout).
Jag kommer även köpa domännamn till min blogg inom kort, blir nog  nästa vecka. Ska faktist börja satsa på min lilla blogg här.

Jag ska inte tjata ut er om mitt liv hela tiden som dom flesta bloggersker gör, pallar man bry sig om andras liv? T.e.x åh jag köpte en bulle idag.
Helt ointressant enligt mig, men alla tycker olika!

Tänkte blogga lite om det jag gjort förr, och det som händer nu. Känns som det ska rasa i livet, men jag är en otroligt trött människa, har blivit det på sistonde.
Orkar knappt gå upp på morgonen, och knappt göra någonting förutom att sitta och slöa, det är illa för jag har nu 60% frånvaro från skolan, och det är illa!

Jag ska försöka skärpa mig från och med imrn, då ska jag ta nya tag och "försöka" ta mig upp.
Dock jävligt tråkigt då det är bara jag och Camilo i skolan, men får väl gå. Efter sommaren kommer jag ut på APU.

Här e då jag, steker!

Jimmie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen. Har fortfarande inte fått något svar om när dikttävlingen avgörs..

2009-03-22 @ 21:12:46
Postat av: Molly

Din blogg ser precis ut som "designadinblogg".

2009-03-23 @ 02:38:53
URL: http://molkan.se
Postat av: zQne

Hej Molly, jag vet. Körde lite tips från han och sådant, dock blev den ganska för lik så ska ändra lite mer hehe.



----



dikttävlingen kommer nog göras om till annan tävling.





/zQne "Jimmie"

2009-03-23 @ 16:06:17
URL: http://zqne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0