Sämsta helgen

Detta har varit den sämsta helgen på länge alltså!
Fredes så kom victoria hit och titta film, hon skulle egentligen sova här men blev ej så hon drog till ullared istället.
Så jag bara satt och tråkade hela fredagen.
Och igår (lör) så satt jag och tråkade hela dagen vid datan, ush! Så sen vid 10tiden kom brossan och jennifer och hämta mig så drog vi till fredde lite. Hade bråkat med vicky då också och sånt men verkar vara löst nu.

Idag så ska jag mest slappa, ska nog ut en runda med eric med om han inte segar..
Sen i veckan är det bara skola, fredag är det tandläkaren och kanske jägers.
Sen på söndag har dennis dop för saga. :)

Cya!
Jimmie






Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med en kille som bloggar:D

2009-03-29 @ 16:06:22
URL: http://vendelaspace.devote.se
Postat av: zQne

Hej :)



Ja precis haha, har man inget och göra så. Prenumera gärna (a)

2009-03-30 @ 18:23:56
URL: http://zqne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0