Lite smått och gott

Hallå, ny dag nya tag, right?

Jag kom på en liten sak jag nog ska fixxa, nämligen Spotify invites. Så kan mina kära bloggläsare få en invite gratis.
Detta kommer ske strax och kraven att få det är helt enkelt att vara aktiv på bloggen och prenumera.

I helgen händer väl inte så mycket speciellt, ska nog mest ta det lugnt och sådant.
Dessutom har jag fått 100st trisslotter från Luckybid.se som jag tänker ge ut till alla som prenumerar.
Prenumera nu, skriv sedan i kommentar eller i kontakt till höger vad ditt bloglovin email är så kontaktar jag dig för adressuppgifter m.m

Kommer fixxa lite andra färger på bloggen och så den blir lite mer stiligare med lite fler bilder och annat kul, annonser etc..
Annars händer inte så mycket mer idag, och nu ska jag fixxa till spotify invites så ni som vill kan få det nu direkt. :)

Jimmie

Kommentarer
Postat av: eemma!

ja gör, [email protected] (:

2009-09-05 @ 15:40:54
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0