Idéer

Nu är det såhär att jag behöver lite hjälp till min blogg.
Vill veta vad för tävling på 500kr presentkort jag ska ha. (Den som säger bäst tävling vinner ett extra pris)
Vad för förbättringar jag kan göra, hur min header ska se ut, vad jag mer ska ha etc..

Just nu har jag lagt till "Kontakt" till vänster också. :)
Ska kanske lägga dit en poll (rösta) och annat kul lite senare, kom med förslag!

Funderar även på att göra att ifall man ber 10vänner att prenumiera på min blogg så får man 5st trisslotter.
Men kom med förslag hur jag kan göra med det där!

Alla förslag kommer du få någon sorts ersättning för (reklam/produkt/annat) något av det.

Antligen kommenterar du ditt förslag eller så kontaktar du mig till vänster.



Jimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0