Hm.. kanske funkar

Hallå, idag har det varit skumt väder alltså!
Vakna imorse att det snöade och blåste som fan.
Helt jobbigt, kallt som fan.
Senare vid 11tiden blev det soligt och sjukt varmt, sen efter 30min samma sak igen, och nu är det soligt. Vad äre det som händer egentligen :P?

Nu tänkte jag såhär! Tänkte göra om denna bloggen till bara tävlingar istället, så ni kan vinna olika priser, både stora och små. T.ex vinn 2trisslotter/dag, vinn en laptop/veckan osv... Vad tycker ni om detta? Skulle det varit kul.?
Måste dock ha tips på vad för tävlingar, ganska tråkigt med bara samma tävling. Så tipsa mig till vänster!

Så nu ska jag sitta och fixxa header till bloggen så den blir snyggare, samt komma på lite roliga tävlingar!

Ha det så länge..
 Jimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0