Sjuk !

Gah, då har man påsklov och allt så blir man sjuk!
Igår så var jag och vicky och käka på hardys, gratis mat + glass samt 2st john silver för 20kr :D Jennifer som jobbar där ger ju lite rabatt ;)

Efter jag hade ätit började jag må dåligt, sen blev det värre och värre. Kollade tempen och hade 39.5grader, ush hade det hela natten så fick inte en blund!
Sen gick febern ner imorse till 36,7 men nu har jag nog 38,4 igen... hoppas man får sova denna natten då.

Annars händer det inte mycket, åt nyss lite glass och så. Ska bara slappa hela dagen idag och hoppas man e frisk till imorgon!

Då får man väl lägga upp den klassiska "sjuk" bilden.
fvb

Jimmie

Kommentarer
Postat av: Linda

uscha tt vara sjuk:(

blöö på de

2009-04-08 @ 23:05:33
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Nicole

Krya på dig

2009-04-11 @ 23:49:38
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0